۩۞۩ دلشکسته ۩۞۩

 

بعضی آدمها باران را حس می کنن....بقیه فقط خیس می شوند.

 

 

***

 

دیگر نمیگویم گشتم نبود نگرد نیست....

بگذار صادقانه بگویم گشتم. اتفاقا بود. فقط مال من نبود......

بگذار دیگری بگردد لابد مال اوست...

 

 

***

 

....آنقدر مرا سرد کرد

از عشق

از خودش...

که حالا به جای دل بستن یخ بسته ام

آهای! روی احساساتم پا نگذارید... لیز میخورید!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

khalil
ساعت11:40---24 شهريور 1391
سلام .گاهی وقتا اینقدسرگرم دنیامیشیم که خداروهم فراموش میکنم.یامهدی ادرکنی.التماس دعا

ali
ساعت11:34---24 شهريور 1391
سلام
وب خوبی دارید
خوشحال میشم سری بزنید
واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم


arash & hasti
ساعت22:24---23 شهريور 1391
لعنــــــــــت به همه ضرب المثل های جهان


که هروقت لازمشان داری،


برعکس از آب درمی آینـــــــــد...


مثلا همین حـــــــــــــــالا


که من تو را میخواهم


و طبق معمول،


خواستن نتوانستن است...
خییییییییییلی وب زیبایی دارییییییی بهزاد!یه سر به وب ما بزن مطمئنیم که پشیمون نمیشی!خیلی واسش زحمت کشیدیمو قشنگش کردیم!اگه مارو قابل دونستی خیلی خوشحال میشیم که با هم تبادل لینک داشته باشیم ...


ساناز
ساعت14:40---27 مرداد 1391

روزگــار عجيبي شــده...
حتي وقتي ميخـنديـم
منظـورمـان چيـزه ديگـريست ...!!


farshid
ساعت16:14---25 مرداد 1391
شب را دوستـــ ــ ـ دارم …!


چرا که در تاریکـــ ـی ..


چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!


و هر لحظــــــــ ـه ..


این امیـــــ ـد ..


در درونــــــ ــم ریشه می زند …


که آمده ای ..


ولی من ندیده ام!


غزل
ساعت21:47---22 مرداد 1391
به تنهایی منم سر بزن

فرشته
ساعت23:11---20 مرداد 1391
خدایـــــــــــا ،
دخـلـم با خـــرجـم نمیـــخــواند ،
کـــم آورده ام ،
صـــبری کـــه داده بـــودی تــمــام شـــد ،
ولـــی دردم همـــچـــنان باقیــــــست !!!
بدهکـــــــــار قلــــــبم شـــده ام ،
میــــــدانم شـــرمنــــــده ام نمیــــــکنـــی؛
باز هــــــم صـــبـــــــر میــــــخـــواهــــــم...


فرشته
ساعت0:58---20 مرداد 1391
من بد جوری حسش کردم دوست عزیز8->
اگه چیزی رو واقعا بخوای همیشه برا خودته نه برای دیگری وقتی گشتی و پیدا شد نخواستن خودته نه اینکه برای دیگری باشه
هیچ کسی هم کسی رو که دوست داره سرد نمیکنه هیچ وقت یکم تو خودت بگرد
زیبا بود دوست عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:گشتم نبود نگرد نیست,باران,عشق,ساعت 13:45 توسط بهزاد |